Vilken vecka...

...det känns som om hjärnan gått 12 ronder mot Mike Tyson - och har fortfarande en massa timmar kvar att jobba. Orkar inte ens tänka på att man fortfarande måste handla julklappar, skicka iväg kort och annat, och ta bilen till avgaskontroll och sedan skaffa en nummerplåt för Colorado.

Sedan har vi tydligen ytterligare ett husdjur också... hur den kommit in har jag ingen aning om, men det har kutat om kring och skitit lite här och var. Inte så konstigt att Paddington (vår beagle) kutat omkring och luktat överallt. Funderar på om den kunnat ta sig in genom ventilationssystemet eller något. Jaja...

Nu har vår säng och de två barstolarna äntligen kommit också. Skönt att inte bara ha en maddrass på golvet i sovrummet längre... fast vi behöver fortfarande hitta påslakan och kuddöverdrag som vi gillar så att vi kan måla den vidrigt lila väggen i någon bättre färg som passar in.

Sedan vill vi gärna ha en bra maddrass själva också... just nu är vår gamla i gästbäddrummet, och den vi har är någon super-budget version som man känner fjädringen i... vi har tittat lite på Sleep Number och Tempur-Pedic (The Swedish mattress!), fast att slänga ut tiotusentals kronor (de billigaste Tempur-Pedic madrasserna ligger på $1700... en del kostar runt $6-7000) på en maddrass känns lite väl extremt. Kanske om man någon gång lyckas bli rik ;)  Jag bryr mig inte om fina bilar... ge mig god mat, gott sällskap och en skön säng att sova i så blir jag mer än nöjd.

Nej... nu bör jag nog fortsätta slita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0