Trött

Sov tio timmar igår natt efter att Paddington såg till att vi inte sov en blund natten innan på grund av hans eviga nysande. Han hade väl någon irriterande hårboll som vägrade ge med sig. Jobbigt var det i alla fall, och vi var inte alltför imponerade. Tyvärr är han en bebis som vägrar sova någon annanstans än i vårt sovrum också, så vi hade inte så mycket att välja på.

Var lite dum när jag gav mig in i en internetdebatt häromdagen under JuniorVMmatchen mot Kanada. Det var inte så populärt att säga att Markström filmade lite väl mycket när han blev tillstött. Visst spelade kanadensarna fult, men det är något man länge vetat att de gör... Markström borde inte flänga omkring som en Italienska fotbollslandslagsspelare för det. Nu finns det en massa filmer på youtube som gör narr av Markström på grund av det hela, så antar att det låg något i det jag försökte säga, trots allt. Jag kunde inte med att fortsätta titta utan bytte kanal för att se Lundqvist hålla nollan mot Pittsburgh istället. Bra mycket bättre spenderad tid.

Har fortsatt med att gå upp i vikt också, men som tur är så har jag börjat träna nu, så det lägger sig inte bara om midjan längre. Tror jag hittat en rätt bra vikt att ligga på nu, men måste omstrukturera lite, om man säger så :)  Det är bra mycket lättare att motivera sig till att träna när man har gym hemma. Nu när isen smält bort från gatorna också så kan vi börja jogga/springa med Paddington igen. Han har nog saknat det en hel del, och drar ganska mycket när man går med honom.

Japp... så var det med det.
Jaja, ska kanske fortsätta jobba lite... har tagit hand om 23 av 24 buggar/problem sedan i Måndags, så måste säga att det varit en produktiv vecka i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0